Mesafeli Satış Sözleşmesi

ATLANTİSNET MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

MADDE 1 – TARAFLAR

1.1 – SATICI BİLGİLERİ

  • Unvan: ATLANTİS TELEKOMUNİKASYON BİLİŞİM HİZMETLERİ SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ (Bundan sonra SATICI olarak anılacaktır.)
  • Adresi: Sultaniye Mah., Doğan Araslı Blv. No:140/1, 34325 Esenyurt/İstanbul
  • Telefon: 0 (212) 690 46 77
  • E-Posta: [email protected]
  • MERSİS No: 0102042924000015
  • KEP Adresi: [email protected]

1.2 – ALICI BİLGİLERİ                                                            

ALICI, www.atlantisnet.com.tr internet sitesine üye olan ve/veya hizmet satın alan kişidir. Üye olurken veya sipariş verirken kullanılan adres ve iletişim bilgileri esas alınır.

MADDE 2 – KONU  

İşbu Sözleşme’nin konusu, SATICI’nın, ALICI’ya satışını yaptığı, Sözleşme’nin 3. maddesinde nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen internet erişim hizmetinin (‘Hizmet’) satışı ve ifası ile ilgili olarak 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve 27 Kasım 2014 tarihli Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince, ALICI ve SATICI’nın hak ve yükümlülüklerini kapsamaktadır.

MADDE 3 – SÖZLEŞME KONUSU HİZMETİN TEMEL NİTELİKLERİ VE FİYATI

Hizmetin adı, süresi, tüm vergiler dahil satış fiyatı ve temel nitelikleri ALICI tarafından onaylanan sipariş özetinde ve işbu sözleşmenin ayrılmaz parçası olan Ön Bilgilendirme Formu ve Bilgilendirme Formu’nda belirtildiği gibidir.

  • Hizmet Adı: [ ]
  • Hizmet Bedeli: [ ]

MADDE 4 – GENEL HÜKÜMLER

4.1. ALICI, Madde 3’te belirtilen sözleşme konusu hizmetin temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile ifasına ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.

4.2. Siparişe ilişkin verilen belge ve bilgilerin eksik, sahte ve/veya yanlış olduğunun SATICI tarafından saptanması veya siparişin kötü niyetle ve/veya ticari ve/veya kazanç elde etmek amacıyla yapılmış olduğuna dair şüphenin varlığı ya da tespiti halinde, SATICI herhangi bir zamanda, ALICI’yı bilgilendirmek koşuluyla hizmeti durdurma ve/veya siparişi iptal etme hakkını saklı tutar.

4.3. Sözleşme konusu hizmetin sağlanabilmesi için, ALICI tercih ettiği ödeme şekli ile hizmet bedelini ödemelidir. Herhangi bir neden ile hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilirse, SATICI hizmeti sağlama yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

4.4. Sözleşme konusu hizmetin sağlanmaya başlamasından sonra, ödeme yapılan kredi kartının, ALICI’nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde, yetkisiz kişilerce, haksız ve hukuka aykırı olarak kullanılması durumunda, ilgili banka veya finans kuruluşunun hizmet bedelini SATICI’ya ödememesi halinde, sağlanan hizmet SATICI tarafından derhal durdurulur.

4.5. İnternet bağlantısı sırasında herhangi bir zarara uğranılmaması için virüs koruyucu, istenmeyen mesaj engeli ve güvenlik duvarı gibi güvenlik önlemlerini almak ALICI’nın sorumluluğundadır.

4.6. ALICI kendisi ve/veya kullanıcılarının internet üzerindeki yetkisiz ve rahatsız edici girişimlerinden sorumlu olup, gerek kendi tespit ettiği, gerekse SATICI tarafından tespit edilip ALICI’ya bildirdiği bu tür girişimleri engellemekle mükelleftir. ALICI, internet üzerinden göndereceği e-postalarda veya veri trafiğinde kanunlara ve genel ahlaka aykırı amaç gütmeyeceğini, izinsiz toplu tanıtım (spam) yapmayacağını, üçüncü kişilerin bilgisayar ve ağlarına izinsiz girmeyeceğini kabul eder. Aksi takdirde tüm hukuki ve cezai sorumluluk ALICI’ya aittir ve SATICI sözleşmeyi derhal feshetme hakkına sahiptir.

4.7. SATICI; Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK), Mahkemeler ve Savcılıklar gibi yetkili makamlarca bilgi istenmesi durumunda, 5651 sayılı Kanun ve ilgili mevzuat uyarınca tutulan trafik bilgilerini (logları) yetkili makamlarla paylaşmakla yükümlüdür. ALICI bu hususa peşinen muvafakat eder.

4.8. SATICI, kendi kontrolü altında olmayan teknik arızalar, altyapı çalışmaları veya donanım bakımı gerektiren durumlarda Hizmet’i geçici veya sürekli olarak durdurma hakkına sahiptir. Planlı bakım çalışmaları mümkün olduğunca önceden duyurulur. Mücbir sebepler dışında kalan kesintilerde ALICI’nın hakları saklıdır.

4.9. ALICI, SATICI’nın işbu Sözleşme kapsamındaki hak ve yükümlülüklerini, ALICI’ya e-posta veya SMS yoluyla bildirimde bulunmak kaydıyla bir başka grup şirketine veya üçüncü bir kuruluşa devredebileceğini; bu durumda ALICI’dan ayrıca izin/onay alınmasına gerek olmadığını kabul, beyan ve taahhüt eder.

4.10. SATICI’nın işbu Sözleşme ile üstlendiği yükümlülükleri kısmen veya tamamen, geçici veya daimi olarak durduracak ve/veya imkansız kılacak şekilde ve derecede meydana gelen doğal afetler, harp, seferberlik, yangın, sel, hükümet ve idari makam kararları (altyapı sağlayıcısından kaynaklı genel kesintiler dahil) mücbir sebep sayılır. Bu gibi durumlar karşısında SATICI, yükümlülüklerini yerine getirememesi sebebiyle sorumlu tutulamaz.

MADDE 5 – CAYMA HAKKI

5.1. İşbu Sözleşme’nin konusunu oluşturan İnternet Erişim Hizmeti; ALICI’nın abonelik başvurusunun onaylanması ve hattın aktif hale getirilmesi ile sunulmaya başlanmış olup, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15. maddesinin 1. fıkrasının (ğ) bendi uyarınca “Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler” kapsamındadır.

5.2. Bahsi geçen hizmetler, ilgili Yönetmelik gereği cayma hakkının yasal istisnaları olarak düzenlenmiş olup; hizmetin ifasına (aktivasyonuna) başlanmasıyla birlikte tüketicinin cayma hakkı sona ermektedir. İşbu sebeple ALICI’nın, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin kullanabileceği cayma hakkı işbu Sözleşme nezdinde bulunmamaktadır.

5.3. Ancak ALICI, dilediği zaman aboneliğini feshetme hakkına sahiptir. İptal durumunda; hizmetin iptal edildiği tarihe kadar olan kullanım bedelleri, varsa ödenmemiş kurulum/aktivasyon ücretleri ve taahhütlü aboneliklerde (varsa) sağlanan indirimlerin iadesi (cayma bedeli) ALICI’nın sorumluluğundadır.

MADDE 6 – UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ ve YETKİLİ MAHKEME

İşbu Sözleşme’den doğabilecek ihtilaflarda, Ticaret Bakanlığı’nca her yıl ilan edilen parasal sınırlara göre ALICI’nın yerleşim yerindeki veya hizmetin ifa edildiği yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. Tüketici sıfatını haiz olmayan aboneler için İstanbul (Çağlayan) Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.

MADDE 7 – DİJİTAL ONAY, İŞLEM GÜVENLİĞİ VE DELİL SÖZLEŞMESİ

7.1. ALICI; abonelik süreci içerisinde gerçekleştireceği tarife/paket değişiklikleri, taahhüt yenileme, kampanya katılımları ve ek hizmet satın alma taleplerinin; SATICI tarafından sistemde kayıtlı GSM numarasına gönderilecek Tek Kullanımlık Şifre (OTP/SMS), güvenli link onayı veya Online İşlem Merkezi üzerinden yapılan dijital doğrulamalar ile gerçekleştirilebileceğini kabul eder.

7.2. ALICI, söz konusu doğrulama kodunu girmesi veya dijital onayı vermesi suretiyle kurulan işlemlerin; 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu ve ilgili mevzuat uyarınca “irade beyanı” niteliğinde olduğunu, sonuç doğuracağını ve bu yolla yapılan işlemlerin bağlayıcılığını peşinen kabul, beyan ve taahhüt eder.

7.3. ALICI, sistemde kayıtlı cep telefonuna gönderilen doğrulama şifresinin güvenliğinden ve gizliliğinden münhasıran sorumludur. ALICI, doğrulama şifresi kullanılarak yapılan işlemlerin bizzat kendisi tarafından yapılmış sayılacağını ve bu işlemlere yönelik olarak sonradan “yetkisiz işlem” veya “işlemi ben yapmadım” itirazında bulunmayacağını kabul eder.

7.4. Taraflar; işbu madde kapsamında gerçekleştirilen dijital işlemlere ilişkin SATICI’nın sunucularında tutulan log kayıtlarının, IP bilgilerinin, zaman damgalarının ve SMS gönderim raporlarının HMK 193. maddesi uyarınca geçerli, bağlayıcı ve kesin delil niteliğinde olduğunu kabul eder.

MADDE 8 – YÜRÜRLÜK

ALICI, siparişe ait ödemeyi gerçekleştirdiğinde işbu sözleşmenin tüm şartlarını kabul etmiş sayılır.

Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni okudum, anladım ve onaylıyorum.

Tarih: …/…/20…

Bu Yılın Son Fırsatı

Tek TIK, Tek FİYAT!

500₺

g.
s.
dk.
sn.

Kampanya Bitişine Kalan Süre