Tesis Paylaşımlı VAE VDSL 100 Mbps

Vae VDSL 100 MBPS tarifesinde 100MBPS indirme ve yükleme 20MBPS sulunmaktadır. Herhangi bir şekilde kota ya da sınır bulunmamaktadır tamamen özgür internet hizmetidir. İnterneti aynı anda birden çok kişi kullanan evler için ideal bir tarifedir. Aynı anda 5-6 cihaza kadar bağlanıyorsanız, online oyun oynuyor Netflix, YouTube vb platformlarından sürekli video izliyor iseniz veya sosyal medyada sınırsız paylaşımlar yapıyor iseniz sizler için en uygun tarifedir.

VAE NEDİR?
VAE Nedir? Türk Telekom IP Seviyesinde Veri Akışı Erişimi (IP VAE), xDSL/FTTx altyapısının, İSS firmalarına IP seviyesinde erişime açıldığı, belirlenen yerleşke veya yerleşkelere konumlandırılan ilgili ekipmanlar ile belirli bölgelere veya tüm Türkiye’ye hizmet verebildiği modeldir.

Tarife Bilgileri
İndirme 100 MBPS
Yükleme 20 MBPS
1200 TL Kurulum Ücreti
Türk Telekom Altyapısı

500

TL/Aylık
Tüm Vergiler Dahildir.
  • Kampanya ATLANTİSNET tarafından sunulmaktadır.

  • Kampanya geçerlilik süresi 01.08.2024 – 31.12.2024 tarihleri arasında geçerli olacaktır.

  • Kampanya sadece VAE VDSL olarak bireysel aboneler için geçerlidir.

  • Belirtilen internet paket fiyatlarına tüm vergiler dahildir.

  • Kampanyaya abone olan yeni bireysel müşteriler için faturalar yalnızca SMS yoluyla iletilecek olup ayrıca posta ile iletilmeyecektir. Talep eden müşterilerimiz kampanya aktif hale geldikten sonra çağrı merkezimizi arayarak fatura alma tercihlerini değiştirebilirler.

  • Kampanya kapsamında abonelerden taahhüt istenmeyecek olup abonelik süresince olası tarife değişiklerinden kampanya fiyatları etkilenecektir.

  • Kampanya kapsamında iptal edilen hizmet için taahhüt cayma bedeli çıkarılmayacak olup, VAE aktivasyon ücretinin aboneliğin iptal edildiği durumlarda, AtlantisNet tarafından aktivasyon ücretinin iadesi bulunmamaktadır.

  • Sunulan hizmet bireysel kullanım içindir, ticari amaçla kullanılamaz. AtlantisNet böyle bir kullanımdan şüphelenmesi halinde, Abonelik Sözleşmesinde de belirtildiği üzere ve aboneyi koruma amacı ile öncelikle aboneyi uyarır. Abonenin kullanımında ticari amaç tespit edilmesi halinde; AtlantisNet, hattı kullanıma kapatma ve tek taraflı iptal hakkını saklı tutar.

  • Hızlar, aksi belirtilmedikçe indirme hızlarına atıfta bulunur. Hız, kullanılan modemin optimum hız ve kapasitede olduğunu varsayar. Dış faktörler öngörülen hızı etkileyebilir. Ev ortamı, cihaz sınırlamaları, kullanıcı sayısı, günün saati ve WiFi ile kullanım performansı etkileyebilir.

  • İnternet hizmetinin sonlandırılması durumunda cihazlar eksiksiz ve çalışır olarak ATLANTİS TELEKOMÜNİKASYON BİLİŞİM HİZ.SAN.TİC.LTD.ŞTİ. teslim edilmelidir. Teslim edilmeyen cihazlar müşteriye fatura edilir.

  • Vae VDSL tarifelerimizde ekiplerimiz kurulum esnasında VDSL için modem
    cihazı sizlere aboneliğiniz süresince kullanmanız için tutanak ile teslim
    etmektedir. Aboneliğinizi herhangi bir nedenle sonlandırmanız durumunda
    cihazları eksiksiz ve çalışır durumda AtlantisNet’e iade etmeniz gerekmektedir.
    İade ettiğiniz cihazlar tarafımıza ulaştığında iptal işleminiz
    gerçekleşmektedir. Cihazları herhangi bir nedenle iade etmek istemezseniz bunu
    iptal talebinizde belirtmeniz gerekmektedir. Böyle bir durumda güncel cihaz
    ücreti son faturanıza yansıtılarak iptal işlemi gerçekleştirilecektir.

     

Hizmetiniz yasal mı?
AtlantisNet olarak Bilgi Teknoloji ve İletişim Kurumu tarafından verilen İnternet Servis Sağlayıcılığı yetki belgesi ile hizmet vermekteyiz.

İnternet Bağlantısı İçin Telefon Hattına İhtiyaç Var mı?
İnternet hizmetimizi kullanmak için sabit telefon hattına ihtiyaç yoktur.

Taahhütlü Hizmetiniz mevcut mu?
Bireysel aboneler için taahhütsüz olarak hizmet sağlamaktayız herhangi bir taahhütname bulunmamaktadır.

Bağlantınız güvenli mi?
Tüm internet trafiği güvenli bir şekilde gerçekleştirilmekte ve verilerinizin güvenliği Bilgi Teknoloji ve İletişim Başkanlığı tarafından denetlenmektedir.

İp adresim statik mi?
İP adresi varsayılan olarak dinamiktir ve belirli periyotlarda değişmektedir. Ancak talep eden abonelerimize Statik İp hizmeti sağlanmaktadır.

Arıza durumlarda çözüm süreci ne kadardır?
Merkezden ya da yerinde müdahale edilecek sorunlarda 48 saat içerisinde çözüm sağlanmaktadır.


Faturamı nasıl ödeyebilirim?

Atlantisnet online işlemler merkezinden kart ile ve tüm fatura ödeme merkezlerinden nakit olarak ödeme sağlanabilmektedir. Ayrıca AKBANK MOBİL üzerinden abone numarası ile ödeme sağlanabilmektedir.

Tarifede belirtilen hızı tam olarak alabilir miyim?
Türkiye’de bulunan altyapı her bölgede aynı kalitede ve seviyede hizmet sunmaya elverişli değildir. Bazı bölgelerde yüksek hızları almak mümkün olduğu gibi diğer bölgelerde altyapı sorunlarından kaynaklı olarak hattınız tam kapasite ile hizmet veremeyebilir. Bu tamamen santralden evinize kadar gelen bakır kablonun ne kadar iyi durumda olduğu ve santrale olan uzaklığınız ile ilgilidir. Diğer taraftan apartmanın ve evin içerisindeki tesisatın iyi durumda olmaması ve kablolarda ek olması gibi sorunlar daha düşük hızlarda internet kullanmanıza sebep olabilir. Hattınız tarafından desteklenen en iyi değere sabitlenmektedir. VDSL tarifelerde hız sabitleme değerleri 35, 50, 75, 100 Mbps’e kadar şeklindedir. Bir örnek vermek gerekir ise hattınızın 60 Mbps desteklendiği durumlarda hattınızın sabitleneceği hız 50 olacaktır aksi halde 75 tanımlanması durumunda hattınızda stabilite sorunları yaşamaya başlayacaksınız yani hattınızda sık sık kopma ve dalgalanma gibi sorunlar yaşamanız kaçınılmaz olacaktır.

Alabileceğim hızlar kim tarafından belirleniyor?
Santrale uzak telefon hatları daha yavaş hız desteklemektedir. Yani, telefon hattınızın santrale olan mesafesi ne kadar kısa olursa alabileceğiniz hız da o kadar iyi olur. Hattınız  tarafından desteklenen en iyi hızı vereceğiz.

Yeni bir modeme ihtiyacım olacak mı?
Sağladığımız hizmetlerde cihazları abonelerimize bizler sağlamaktayız, ekstra olarak cihaz satın almanıza gerek bulunmamaktadır.


Aboneliğimi iptal ettirmek için ne yapmalıyım?

AtlantisNet Müşteri hizmetlerini (0850 471 34 34) dilediğiniz zaman arayarak iptal süreci ile ilgili detaylı bilgileri alabilir veya  Abone/Hizmet numaranızı, iletişim bilgilerinizi ve imzanızı içerecek şekilde hazırladığınız iptal talep dilekçesini bize göndererek yapabilirsiniz. Dilekçeniz 24 saat içerisinde işleme alınacak ve 7 gün içerisinde iptal işleminiz tamamlanacaktır. Dilekçeniz işleme alındığında ve iptal işleminiz tamamlandığında iletişim numaranızdan SMS ile bilgilendirileceksiniz.